Гурток навчання гри на музичних інструментах

«Веселий оркестр»

Керівник гуртка

Мудрак Ангеліна Миколаївна – має спеціальну  педагогічну освіту, категорія - спеціаліст

Мета гурткової роботи: допомогти дітям старшого дошкільного віку в музично-дидактичній грі увійти в світ музики, знайти свої особисті форми спілкування з нею,відчути і пережити її емоційно як радість та задовалення;сприяти засвоєнню музичних знань в ігровій практиці.

 

Завдання гурткової роботи:

1.Розвивати природну музикальність дітей та початкові навички музикування,особистість,здібність до творчості.

2.Створювати передумови до формування творчого мислення.

Окрім головних у гуртковій роботі вирішуються такі завдання:

Виховання інтересу та любові до музикування;

Знайомство з різноманітністю світової музичної культури та практиці музикування;

Установлення взаємозв`язку між самостійними вміннями дітей та високою музикою, виконання якої поки що неможливо;

Розвиток емоційності дітей,як важливішої основи їх внутрішнього світу і здібності сприймати,переживати та розуміти музику;

Формування якостей,які сприяють самостверженню особи,самостійності та вільності вибору,особистості сприйняття і самовиразу.

Гурткова робота планується з дітьми старшої групи один раз на тиждень,за змінним графіком. Кількість дітей не менше 10 осіб.

Робота спланована помісячно за тематичними розділами, в яких представлені побутові та природні звуки. Все це сприяє розвитку чуттєвості та тонкості тембрового слуху, допомагає активізувати увагу і асоціативне мислення дітей, розширює їхнє уявлення про навколишній світ.

Робота гуртка "Веселий оркестри" передбачає широке використання дитячих музичних інструментів як класичного, так і саморобного походження. Найбільш поширені серед інструментів - шумові й ударні, оскільки саме ці інструменти прості та доступні дітям дошкільного віку. Окрім цього вони складають найпривабливіше, що є для малюків у музиці. Доповнює цей ансамбль музичних інструментів,основу якого складають металофони та кселофони.

«Говоримо англійською»

Керівник гуртка

Коваленко Ганна Олександрівна – має вищу  педагогічну освіту, педагог вищої категорії

Мета курсу:

1. Навчальна – пробудити цікавість до використання англійської мови в іграх, як рольових так і музичних, рухомих і настільних, заняттях малюванням, конструюванням.

2. Розвиваюча – сприяти всебічному розвитку дитини:

• фізичному (ритуал зарядки, фізкультхвилинок);

• успішної соціалізації (розвиток комунікативних навичок, уміння висловлювати свої думки, взаємодії з дорослими та ровесниками);

• розвитку емоційної сфери (позитивне ставлення до себе та інших, емпатія);

• розвитку психічних функцій (увага, пам'ять, мислення).

3. Освітня – познайомити дітей з елементами традиційної дитячої англомовної культури (вірші, пісні, ігри, свята).

4. Виховна – сприяти вихованню позитивних моральних якостей особистості: розуміння та терпимості стосовно інших, толерантності та поваги до представників інших культур, відповідального ставлення до навчання й дорученої справи.

 

 

«Читайлик»

Керівник гуртка

Сіра Олена Валентинівна

Мета гурткової роботи: допомогти дітям старшого дошкільного віку опанувати знання про голосні та приголосні звуки, аналізувати весь звуковий склад слова, знання звукових значень літер і формування вміння переходити від буквених позначень до конкретних звуків слова; знайомство з літерами, опанування основного способу читання – з метою прочитування двох літер, що позначають сполучення приголосного з голосним і подальшого самостійного читання.

Завдання гурткової роботи:

1. Створити стимулююче навчальне середовище, наповнене цікавими предметами.

2. Формувати у дітей грамотність через використання різноманітних ігор, складових карток.

3. Розвивати комунікативну компетентність, здатність користуватися рідною мовою як засобом мовленнєвої взаємодії в спілкуванні з дорослими та однолітками.

4. Розвивати слухову увагу, фонематичне сприймання.

5. Розвивати активну пізнавальну діяльність, пам’ять, увагу.

Гурткова робота планується з дітьми старшої групи два рази на тиждень за постійним графіком. Кількість дітей 30 ( 2 підгрупи по 15) .

Робота спрямована помісячно поетапного вивчення звуків і літер; логічно взаємопов’язаних між собою частинок, що мають свою назву; закріплення звуків і літер, визначення місця звука в слові, називання слів на заданий звук, підсилювати увагу, мислення, фонематичний слух.

Робота гуртка «Читайлик» сприяє розвитку пізнавальної і мовленнєвої активності дитини, викликає бажання вивчити вірш напам’ять, прочитати його самостійно. Використовуються народні прислів’я, загадки, діти вчаться асоціативному показу літери; розвивається особливість дитини і її прагнення до самовдосконалення.

«Здоров'ятко»

Керівник гуртка

Олексієнко Олександр Олексійович

Програму гуртка  складають такі оздоровчі системи:

 

1. Оздоровлення та корекція хребта (Єфіменко, Ніше, в’єтнамська         оздоровча гімнастика).

2. Запобігання та корекція плоскостопості (Єфіменко, в’єтнамська      оздоровча гімнастика).

3. Оздоровче дихання (Бутейко, Кі-хонг).

4. Оздоровча система для очей (в’єтнамська оздоровча гімнастика, Ніше).

5. Оздоровча система для покращення рухової активності суглобів(Єфіменко, в’єтнамська оздоровча гімнастика, гімнастика У-ШУ).

 

«Веселка»

Керівник гуртка

Силіна Тетяна Олексіївна

Основні учбово-виховні задачі

Розвити у дітей стійкий інтерес та бажання займатися образотворчою   діяльністю.

 

Розвити увагу, допитливість, емоційний відгук на естетичні властивості  та якість предметів довкілля (явищ природи, живих об’єктів, іграшок, предметів).

 

Формувати вміння розглядати картинку, малюнок, впізнавати у зображеному знайомі образи предметі, живих об’єктів, розуміти сюжет, емоційно та естетично реагувати, співчувати героям.

 

 Знайомити з витворами прикладного мистецтва, які створюють естетичне середовище, збагачують уяву дітей.

 

Знайомити з різними видами та жанрами образотворчого мистецтва, які згодом поширюються та  поглиблюються.  Учити бачити особливості та відзнаки різних видів мистецтва.

 

Знайомити дітей з різними художніми професіями.

 

Формувати навички організації свого робочого міста та прибирання після закінчення роботи.